کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317888 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دانشگاه Rice، مبتکر اولین باتری های افشانه ای

باتری افشانه ای Rice

دانشمندان دانشگاه Rice در هوستون نمونه اولیه باتری افشانه ای spray-on ساختند که رویکردی جدیدی را پیش روی مهندسین طراح وسایل الکترونیک قابل حمل می گذارد.

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، نیلام سین Neelam Singh، دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه Rice که رهبری و مدیریت تیم فناوری این پروژه را بیش از یک سال است که بر عهده دارد در این رابطه گفت: این باتری قابل شارژ مجدد از تمامی ویژگی های باتری های لیتیوم یونی برخوردار است که انرژی هر گجت سیاری را تامین می نماید، بجز اینکه این باتری را می توان با استفاده از یک اسپری یا افشانه در لایه های هر سطحی به کار برد.

باتری های یون لیتیومی فعلی همگی تقریبا به یک شکل هستند؛ یک ساختار بلوک مانند غیر قابل انعطاف و الکترودهایی در دو انتهای آن. از آنجایی که باتری های فعلی را نمی توان به آسان شکل داد، اغلب طراحان در حین طراحی و ساخت گجت هایی با سطوح منحنی دچار مشکل و محدودیت می سازند، اما نمونه اولیه باتری های افشانه ای Rice این مشکل را مرتفع خواهند نمود.

این باتری بر روی هر سطحی در پنج لایه پاشیده می شود: دو لایه که یک کاتد را احاطه می کنند، یک لایه تفکیک کننده پلیمر و یک دو لایه که آند را بر دارند.

Singh اظهار داشت: بهینه ساختن کارآیی اجزاء باتری به شکل رنگ بسیاری دشوار بود، به طوریکه نسخه های اول این باتری نسبتا به رطوبت بسیار حساس بودند و به راحتی پوسته پوسته می شدند، اما با افزودن پلیمر و یک مرحله فشرده سازی حرارتی این مشکل حل شد.

نتیجه اینکه حال این باتری را می توان بر روی پلاستیک، فلز و سرامیک پاشید و از آن استفاده کرد. تیم Singh درآزمایشی، یک باتری را بر روی کاشی های سرامیکی حمام پاشیدند. هر کاشی نماینده یک سلول باتری بود و با یک سلول خورشیدی کوچک شارژ می شدند. با قرار دادن موازی این نه کاشی و در واقع باتری، آنها توانستند مجموعه ای از لامپ های LED را به مدت شش ساعت روشن نگه دارند. خانم Singh در انتها به پیشرفت حیرت آور فناوری افشانه ای Air-brushing در سطوح مختلف اشاره کرد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9908 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/04/17 تعداد مشاهده: 2297
سافت گذر
نظرات بینندگان

HAMED..RI 1391/04/17 22:23
من که نفهمیدم چی شد